
Για τη σημασία της παρατήρησης
Οι σχολές θεάτρου, παραμελούν την παρατήρηση και τη μίμηση του παρατηρούμενου. Έτσι οι νέοι έχουν την τάση να εκφράζονται χωρίς να παίρνουν υπόψη τους τα ερεθίσματα που δέχονται, στα οποία όμως χρωστούν τον τρόπο έκφρασης τους. Ο ηθοποιός δεν αρκεί να παράγει ποιητικές μορφές, πρέπει ν’ αποτυπώνει και να επεξεργάζεται συνέχεια πραγματικούς τύπους που βρίσκονται τριγύρω του ή ανήκουν στο ευρύτερο περιβάλλον του. Για τον ηθοποιό ολόκληρος ο κόσμος μεταβάλλεται κατά κάποιο τρόπο σε θέατρο και ο ίδιος σε θεατή. (Για το επάγγελμα του ηθοποιού)
Για τα συναισθήματα
Ο ηθοποιός δεν κλείνει την πόρτα σε καμιά χαρά και σε καμιά λύπη, τα συναισθήματα αυτά τα χρειάζεται στη δουλειά του, διότι πρώτο του μέλημα είναι να επιδιώκει να παραμείνει άνθρωπος.
(Για το επάγγελμα του ηθοποιού)
Για την επιτυχία
(Οι ιστορίες του κυρίου Κόινερ-Μπ.Μπρεχτ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου